page_banner

nutizie

Perchè u funziunamentu di u cuscinettu di plastica hè megliu cà quellu di u cuscinettu di metallo

 

1. Prospettiva di sviluppu di cuscinetti di plastica

Attualmente, a maiò parte di i clienti  ancora disposti à sceglie u cuscinettu di metallu per u equipaggiu.Dopu tuttu, quandu i cuscinetti di plastica ùn sò micca stati pruduciuti, i cuscinetti di metalli sò sempre usati com'è materiali tradiziunali. Ma finu à avà, u funziunamentu di i cuscinetti di plastica serà megliu è megliu in u futuru.

2.Materiali di cuscinetti di plastica è vantaghji

TU costu di pruduzzione di plastica hè più bassu di quelli di cuscinetti metallici, è a varietà di materiali plastichi hè sempre più ricca èusatu in parechji industrii, i materiali plastichi cumunisò nylon, polytetrafluoroethylene, polyethylene è PEEK.

U cuscinetti di plastica is versatilità, ecunumia è pulizia.Ci sò parechji materiali low-cost dispunibili per diverse applicazioni.I cuscinetti di plastica sò generalmente fatti di leghe termoplastiche cù una matrice di fibra è un lubrificante solidu, chì anu una forza eccellente è un coefficient d'attrito constantemente bassu.

3. Chì ghjè u bonu rendimentu di i cuscinetti di plastica ?

(1) Autolubrificazione

U plasticu's caratteristiche inerenti, lubrifica i cuscinetti, riduce i ritardi di partenza è mantene a zona pulita.U pocu di u cuscinettu hè purtatu à u principiu è ghjoca u rolu di lubricating u cuscinettu, ma u cambiamentu di u cuscinettu stessu pò esse ignoratu.Questu rende ancu i cuscinetti di plastica più adattati per l'applicazioni alimentarii, perchè a FDA restringe strettamente l'usu di lubrificanti in i machini di produzzione alimentaria.Inoltre, ancu se a polvera è altre particeddi aderiscenu à u lubricante è formanu una strata di terra, per i cuscinetti di plastica, qualsiasi particeddi sò simpliciamente incrustati in u cuscinettu è ùn affettanu micca u rendiment.

(2) Operazione à bassa è alta temperatura

I cuscinetti di plastica ponu operare continuamente à qualsiasi temperatura trà -4° C è 260° C è pò sustene a temperatura massima finu à 600° F. U bushing plastica pò esse forti cum'è u bushing metallu, ma u cuscinetti muru hè magre, di solitu 0,0468 "- 0,0625" grossu.I muri più sottili furniscenu una migliore dissipazione di u calore, risultatu in una gamma operativa più grande è una usura ridutta.Inoltre, i muri magre sò più ligeri è menu prubabile di deformazione, facendu adattati per l'applicazioni cù prublemi di pesu.

(3) Prestazione ambientale

A causa di u pesu ligeru di plastica, i cuscinetti di plastica sò più efficienti di carburante.I cuscinetti di plastica ùn anu micca bisognu di rivestimenti supplementari o additivi per pruduce i stessi risultati cum'è e parti metalliche normalmente supplementate cù elementi dannosi.Inoltre, a produzzione plastica necessita solu circa 10-15% oliu cumparatu cù a listessa quantità di aluminiu o azzaru.

(4) Bona resistenza chimica

I cuscinetti di plastica sò generalmente più resistenti à diversi sustanzi chimichi è sustanziali cà i cuscinetti di metalli, è resistenti à i graffi è l'usura di i cuscinetti metallici.Questu aiuta à mantene u so coefficientu di attritu bassu è si move senza interferenza cù una minima interferenza.

(5) Cuscinetti senza mantenimentu

Selezziunà u plasticu currettu secondu l'ambiente di usu, è u cuscinettu pò resiste à a corrosione cù u tempu.Dopu a stallazione, u cuscinettu di plastica hà una longa vita di serviziu è ùn hà micca bisognu di rimpiazzà.A corrosione pò causari cuscinetti di metallu à freeze in u locu, facennu quasi impussibule di sguassà senza taglià.I cuscinetti di plastica sò faciuli di sguassà.

(6) Bassu prezzu di plastica

Parechji plastichi sò più prezzu di metalli.Allora i cuscinetti di plastica è i cuscinetti di plastica ponu riduce i costi


Tempu di Postu: Dec-21-2022