page_banner

nutizie

Chì ghjè u materiale di cage di cuscinetti

E gabbie di cuscinetti anu una grande influenza nantu à u rendiment è a vita di i cuscinetti rotanti, è l'scelta di i materiali hè particularmente impurtante.U materiale di a gabbia deve avè e caratteristiche di alta forza meccanica, bona resistenza à l'usura, resistenza à l'impattu è una bona stabilità dimensionale.

I gabbie di cuscinetti sò generalmente divisi in gabbie stampate è gabbie solide.

Gabbie di stampaggio per cuscinetti di piccole e medie dimensioni , it generalmente aduprà strisce d'acciaio strutturale di carbonu d'alta qualità o piastre d'acciaio, cum'è l'acciaio 08 o 10.Sicondu l'applicazione, i platti di ottone è in acciaio inox sò ancu usati.

Grandi cuscinetti è cuscinetti cù picculi lotti di pruduzzione , it generalmente usanu meccanismi gabbie solidi,TI materiali sò ottone, bronzu, lega d'aluminiu è azzaru carboniu strutturale.

E gabbie per cuscinetti a sfera angolari di precisione sò tipicamente fabbricate da tubi laminati fenolici.

Nta l'ultimi anni, a Cina hà sviluppatu una gabbia di plastica ingegneria, u materiale tipicu hè poliamide 66 rinfurzata cù fibra di vetru (GRPA66-25), è a temperatura di travagliu hè -30 ~ + 120.°C. Stu tipu di materiale hà pisu ligeru, bassa densità, resistenza di attritu, resistenza à a corrosione, bona elasticità, boni proprietà di sliding, iniezione diretta faciule, costu di fabricazione bassu, è hè stata utilizata per fabricà cage per una varietà di cuscinetti.

Più infurmazione, per piacè cuntattateci:

Web :www.cwlbearing.com and e-mail : sales@cwlbearing.com

 


Tempu di Postu: Mar-07-2023