page_banner

nutizie

Chì sò i normi ANSI, ISO è ASTM per i cuscinetti?

I normi tecnichi, cum'è i normi ASTM per i cuscinetti chì specificanu quale ricetta d'acciaio aduprà, aiutanu i pruduttori à fà un pruduttu consistente.

 

Sè avete cercatu cuscinetti in ligna, avete probabilmente scontru di descrizzione di i prudutti nantu à e norme ANSI, ISO, o ASTM.Sapete chì i normi sò un signu di qualità - ma quale hè stata cun elli, è chì significanu?

 

I normi tecnichi aiutanu à i pruduttori è i cumpratori.I pruduttori l'utilizanu per fà è pruvà materiali è prudutti in u modu più coherente pussibule.I cumpratori l'utilizanu per assicurà chì ricevenu a qualità, e specificazioni è e prestazioni chì anu dumandatu.

 

NORME ANSI

L'American National Standards Institute, o ANSI, hà a sede in Washington, DC.I so membri includenu corpi internaziunali, agenzie di guvernu, urganisazioni è individui.Hè stata fundata in u 1918 cum'è u Cumitatu Americanu di Norme di Ingegneria quandu i membri di a Società di Ingegneria Unita è i Dipartimenti di Guerra, Marina è Cummerciu di u guvernu americanu si sò riuniti per furmà una urganizazione di standard.

ANSI ùn crea micca standard tecnichi stessu.Invece, vigila i standard americani è li coordina cù quelli internaziunali.Accredita i standard di altre urganisazioni, assicurendu chì tutti in l'industria accunsenu cumu un standard afecta i so prudutti è prucessi.L'ANSI n'accredita solu i standard ch'ellu ritene abbastanza ghjustu è apertu.

ANSI hà aiutatu à fundà l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO).Hè u rappresentante ISO ufficiale di i Stati Uniti.

L'ANSI hà parechji centu standard di cuscinetti à sfera.

 

NORME ISO

L'Organizazione di Standardizazione Internaziunale (ISO) basatu in Svizzera descrive i so standard cum'è "una formula chì descrive u megliu modu di fà qualcosa".ISO hè una urganizazione internaziunale indipendente, non governamentale, chì crea standard internaziunali.167 organizzazioni di standard naziunali, cum'è ANSI, sò membri di ISO.L'ISO hè stata fundata in u 1947, dopu chì i delegati di 25 paesi si sò riuniti per pianificà u futuru di a standardizazione internaziunale.In u 1951, ISO hà criatu u so primu standard, ISO/R 1: 1951, chì determinava a temperatura di riferimentu per e misure di lunghezza industriale.Da tandu, ISO hà creatu quasi 25,000 standard per ogni prucessu imaginabile, tecnulugia, serviziu è industria.I so standard aiutanu l'imprese à aumentà a qualità, a sustenibilità è a sicurità di i so prudutti è e pratiche di travagliu.Ci hè ancu un modu standard ISO per fà una tazza di tè!

ISO hà quasi 200 standard di cuscinetti.Centinaie di i so altri standard (cum'è quelli di l'azzaru è a ceramica) affettanu i cuscinetti indirettu.

 

NORME ASTM

ASTM significa Società Americana per Teste è Materiali, ma l'urganizazione basata in Pennsylvania hè issa ASTM International.Definisce normi tecnichi per i paesi di u mondu.

ASTM hà e so radiche in e ferrovie di a Rivuluzione Industriale.L'incoerenza in i rails d'acciaio hà fattu rompere i primi treni.In u 1898, u chimicu Charles Benjamin Dudley hà furmatu ASTM cù un gruppu di ingegneri è scientisti per truvà una suluzione à stu prublema periculosa.Creanu un settore standard di specificazioni per l'acciaio di ferrovia.In i 125 anni da a so fundazione, ASTM hà definitu più di 12,500 standard per un gran numaru di prudutti, materiali è prucessi in industrii chì varienu da i metalli crudi è u petroliu à i prudutti di cunsumatori.

Qualchese pò unisce à ASTM, da i membri di l'industria à l'accademici è i cunsultanti.ASTM crea standard di cunsensu voluntariu.I membri venenu à un accordu cullettivu (consensus) nantu à ciò chì deve esse un standard.I normi sò dispunibuli per ogni persona o impresa per aduttà (volontariamente) per guidà e so decisioni.

ASTM hà più di 150 standard di cuscinetti à sfera è documenti di simposiu.

 

I STANDARDS ANSI, ISO, E ASTM AIUTANU À ACQUÀ I BEST BEARINGS

I standard tecnichi assicuranu chì voi è un fabricatore di cuscinetti parlate a stessa lingua.Quandu leghjite chì un cuscinettu hè fattu di l'acciaio chrome SAE 52100, pudete cercà u standard ASTM A295 per sapè esattamente cumu hè fattu l'azzaru è quali ingredienti cuntene.Se un fabricatore dice chì i so cuscinetti à rulli conici sò e dimensioni specificate da ISO 355: 2019, sapete precisamente quale dimensione uttene.Ancu se i normi tecnichi ponu esse estremamente, bè, tecnichi, sò un strumentu essenziale per cumunicà cù i fornituri è capisce a qualità è e specificazioni di e parti chì cumprate.Per più infurmazione, visitate u nostru web: www.cwlbearing.com


Tempu di Postu: 23-Nov-2023