page_banner

nutizie

I tipi è i vantaghji di u cuscinettu di plastica

L'industria di cuscinetti sfrutta diversi materiali per a fabricazione di diversi cumpunenti di cuscinetti è u plasticu hè unu di i più impurtanti trà elli.

I cuscinetti di plastica ponu esse assai versatili, cumminendu i benefici di e parti di plastica cù e capacità speciale di ogni tipu di cuscinetti.Eccu alcuni di i tipi di cuscinetti di plastica chì pudete verificà cum'è i vostri bisogni. Più nantu à l'infurmazioni di i cuscinetti, per piacè cuntattateci!
1.Single-Row Deep Groove Plastic Ball Bearings
2.Thrust Plastic Ball Bearings
3.Angular Contact Ball Bearings Plastica
4.Self-Aligning Plastic Ball Bearings
5.Miniature Plastic Ball Bearings

I materiali plastichi passanu per una seria di trasfurmazioni in modu chì a prestazione è a vita hè maximizata per ottene proprietà desiderate.Hanu a capacità di fà chì i prudutti sò più efficaci, silenziu è liscia.Pudete truvà u vantaghju di u cuscinettu di plastica in i seguenti.
1.Lightweight
I cuscinetti di plastica ponu esse cinque volte più ligeri cà l'acciaio.
2.Resistente à a corrosione
U cuscinettu di plastica pò esse usatu in u locu di altri materiali cunvinziunali induve l'ambiente hè ostili è corrosivu in natura.
3.Design flessibilità
I materiali plastichi furniscenu ampiu spaziu per a creazione economica è pronta di disinni flessibili
4.No lubrication necessariu
U disignu di cuscinetti di plastica ùn hè micca accadutu à u cuntattu trà i metalli, causando menu attritu è ​​riducendu l'impurtanza di a dissipazione di u calore.
5.Control di u rumore
Cù un pocu di lubricazione, i cuscinetti di plastica riducenu assai u rumore di u mutore.
6.Pulezza
I cuscinetti di plastica sò una opzione assai bona per l'ambienti di a stanza pulita è l'applicazioni lavate. I cuscinetti di plastica sò generalmente puliti è ùn anu micca bisognu di lubrificazione extra è sò resistenti à a corrosione.
7.Ability à suppresse carichi scossa
A più bona assorbimentu di scossa hè furnita da i plastichi cà qualsiasi metallu per via di l'elevata elasticità di u plasticu.
8. Natura non-magnetica
I cuscinetti fatti di plastica, quandu sò dotati di vetru o polimeru, anu a capacità di turnà completamente micca magnetichi.

Truvate a Soluzione di Cuscinetti Plastica Giusta
Quandu i razzi standard di metalli o gabbie causanu prublemi, u plasticu hè prestu per aiutà.Cuntattateci, avemu una squadra di ingegneri prufessiunali, pudemu dà e suluzioni ghjustificate nantu à a scelta di cuscinetti.


Tempu di Post: 31-May-2022