page_banner

nutizie

Cumu distinguishà a precisione di u cuscinettu è a Classe di Tolleranza di Cuscinetti

 

A chjave per u livellu di tolleranza di u cuscinettu hè di determinà secondu a precisione di rotazione di l'arbulu à u puntu di supportu.

Livellu 0: Hè generalmente utilizatu per i cuscinetti cù una precisione di rotazione chì supera i 10 microni, chì hè assai cumuni.Per esempiu, u mecanismu di regulazione di a velocità è u mecanismu di alimentazione di l'utensili di i torni CNC ordinali, u mecanismu di regulazione di a velocità di e vitture, u mecanismu di regulazione di a velocità di i grandi trattori, u mecanismu di rotazione di a machina chimica generale cum'è i mutori, pompe centrifughe è machini agriculi.

Livellu 6, Livellu 5: In sistemi di cuscinetti di precisione à alta velocità o precisione di rotazione di 5-10 microni, cum'è cuscinetti cumunimenti usati per i torni CNC (livellu 5 per i punti di supportu frontale è u livellu 6 per i punti di supportu posteriore), strumenti è strumenti più fini Pannelli è i so strumenti, pannelli di strumenti è meccanismi rotanti di precisione.

Livellu 4, Livellu 2: In ultra-strumenti, cum'è fresatrici di coordenate di precisione, fresatrici di precisione, software di sistema di trasmissione di ingranaggi, cum'è strumenti, dashboards è camere d'alta velocità, a precisione di rotazione ùn hè micca più di 5 microns, è a velocità. hè relativamente altu.U vechju nome di codice di u codice di qualità di precisione di China Bearing.

E norme formulate à l'internaziunale sò tutte formulate in cunfurmità cù e norme ISO, generalmente unificate cù ISO, è alcune sò relativamente strette.

A precisione di cuscinetti hè divisa in precisione di calibre è precisione di rotazione.Divisu in 0 gradi, 6X gradi, 6 gradi, 5 gradi, 4 gradi, 2 gradi.

In Cina, i rigulamenti di u codice di cuscinetti precedenti sò: Grada G (0), Grada E (6), Grada D (5), Grada C (4), Grada B (2).U codice standard attuale generalmente adopta a specificazione DIN tedesca.

P0(0), P6(6), P5(5), P4(4), P2(2) livellu (2).U gradu di specificazione generale P0 hè omessa quandu hè riflessu in a specificazione di u mudellu di cuscinetti.Solu per a qualità P6 o sopra, u codice di qualità si prisenta in a specificazione di u mudellu di cuscinetti.Per esempiu: 6205 è 6205/P5, u livellu di precisione di 6205 hè P0, chì hè solu omessa.A precisione 6205/P5 hè P5 , Si mostra in u suffissu 6205.

Sè avete qualchì dumanda è dumanda per u cuscinettu, cuntattateci.

Verificate u nostru web:www.cwlbearing.com and e-mail : sales@cwlbearing.com

 


Tempu di Postu: 12-Jan-2023