page_banner

nutizie

Cause cumuni di fallimentu prematuru di cuscinetti

Micca ogni cuscinettu camperà à a so vita prevista.Truveretealcune cause cumuni di fallimentu prematuru di cuscinetti in i seguenti:

1.Pauvrelubricazione.

Una causa cumuni di fallimentu prematuru hè sbagliatalubricazione. A lubricazione curretta riducerà l'attrito trà e parti.Questu reduce u cunsumu d'energia, a generazione di calore, l'usura è i livelli di rumore.Inoltre, u lubricante furnisce a prutezzione contra a corrosione è a terra.A lubricazione curretta hè dunque di primura.E cose da guardà sò:

Tipu di lubricazione sbagliatu: Ci sò parechji tippi di lubricanti,U più cumuni hè grassi è olii.Tuttavia, in diverse ambienti di usu, Puderanu differisce in quantu à a cunsistenza, a viscosità di l'oliu (base), a resistenza à l'acqua, a vita di conservazione, etc.Diversul'applicazioni ponu esse bisognu di pruprietà speciale , Allora bÈ sicuru d'appruntà a scelta di lubricante à a so applicazione.

Lubricazione micca abbastanza: Un lubricante troppu pocu pò esse risultatu in u cuntattu azzaru-acciaio trà u corpu di rulli è a pista.Questu aumenterà a generazione di calore è accelerà l'usura.

Lubricazione troppu: L'usu di lubricante troppu pò ancu risultatu in un aumentu di a temperatura per via di l'aumentu attritu di u lubricante stessu.I sigilli ponu ancu esse danatu.chistu pò purtà à fallimentu prematuru cuscinetti.

2. Metudu assemblea incorrect

I cuscinetti chì ùn sò micca stallati currettamente, ponu esse dannighjati in u prucessu.Use u mètudu degne, s'ellu esse miccanica, idraulica, o ancu cù u calore à stallà un cuscinettu, è sempre aduprà l 'arnesi apprupriati.Eliminazione di un cuscinettu purtatu deve esse fattu cun cura per chì u cuscinettu di sustituzione pò esse stallatu senza prublemi.

L'alineazione di l'arbureti nantu à quale i cuscinetti sò muntati hè ancu impurtante.In fatti, u misalignamentu pò accelerà a fallimentu di cuscinetti.

3. Scelta sbagliata di cuscinetti

Ùn importa micca quantu hè installatu un cuscinettu, ci sarà un fallimentu prematuru se u tipu di cuscinettu ùn hè micca adattatu per l'applicazione.U tipu di carica ghjoca un rolu impurtante (radiale, assiale, o cumminatu) è a capacità è e dimensioni deve esse ancu currette.

4.Overloading è underloading

Overloading: A fatigue di metalli pò accade prematuremente se un cuscinettu hè continuamente sovraccarico.A fatigue di metalli hè u risultatu di carichi variabili continuamente nantu à u cuscinettu.a superficia di a pista.A forza di u materiale diminuite finu à chì i picculi cracks appariscenu, è e parte si sparte.Cum'è un cuscinettu si avvicina à a fine di a so vita di serviziu prevista, a fatigue si faci spessu, indipendentemente da a carica sperimentata.Pruvate per evità a sovraccarichi è impedisce a fatigue di accade troppu prestu.

Sottocaricamentu: Un cuscinettu hà bisognu di una carica minima per un rendimentu propiu, soprattuttu quandu sò implicati alta velocità è ingranaggi grandi.Se a carica hè troppu bassu, i boli o i rulli ùn rotulanu micca, ma trascinanu à traversu a pista.Questi movimenti sliding aghjunghjenu attritu chì causa danni à u materiale.

Tenendu questi cunsiglii in mente, i vostri cuscinetti durà più.È quandu anu finalmente bisognu di rimpiazzà,CWL BEARING hè quì per sustenevi!

Informazioni di cuntattu:

Web :www.cwlbearing.com and e-mail : sales@cwlbearing.com


Tempu di Postu: Feb-07-2023