page_banner

nutizie

Pignoni a catena: Classificazioni è Usi

Chì sò i Chain Sprockets?

Chain sprocket hè un tipu di trasmissione di putenza in quale una catena di rulli s'impegna cù dui o più sprockets o roti dentati è hè aduprata in i motori cum'è un drive da cranshift à un camshaft.

 

E quattru classificazioni di i pignoni di catena

I varii tipi di pignoni anu diversi tipi di hub.Un hub hè un grossu supplementu chì si trova intornu à a piastra cintrali di un pignone di catena, è ùn hà micca denti.Sicondu l'American National Standards Institute (ANSI), i sprockets di a catena sò classificati in quattru tipi, cum'è citatu quì sottu.

 

Tipu AQuesti tipi di sprockets ùn anu micca un hub è si trovanu à esse flat.Sò u tipu di solitu truvate muntatu nantu à hubs o flange di u dispusitivu attraversu quale i sprockets passanu attraversu una seria di buchi chì si trovanu chjosi o cunici.I sprockets di u tipu A sò l'unicu platti chì ùn anu micca un grossu o un hub aghjuntu.

 

Tipu BQuesti sprockets anu un hub da un latu solu.Questu li permette di esse adattati vicinu à a machina nantu à quale u sprocket hè muntatu.U pignone di u tipu B superviseghja l'eliminazione di a carica massiva sopra i cuscinetti di u dispusitivu o l'equipaggiu.

 

Tipu CQuessi anu hub di uguale spessore à ogni latu di a piastra.Sò allungati da i dui lati di a piastra è sò usati nantu à u sprocket guidatu.U sprocket guidatu hè induve u diametru hè truvatu per esse più grande è hà più pesu per sustene l'arbulu.Questu implica chì u più grande a carica, u più grande u hub serà, postu chì anu bisognu di più grossu per sustene u pesu.

 

Tipu DCunnisciuti ancu cum'è Type C Offset, sti sprockets anu ancu dui hub.Questi tipi di sprockets utilizanu un sprocket di tipu A chì hè muntatu nantu à un hub solidu o split.U rapportu di velocità hè vistu varià senza avè da caccià e parti o cuscinetti di u dispusitivu quandu si usa stu tipu di sprocket.

 

Sprocket

A cosa serve i pignoni di catena?

Unipochi di l'usi cumuni di i pignoni sò cumu si sò usati nantu à e biciclette per tirà a catena ligata per turnà u muvimentu di u cavaliere.'s pedi in a rotazione di a bicicletta's roti.

 

Sò usati in motociclette per i trasmissioni primarie è finali.

 

Sò usati nantu à i veiculi tracciati cum'è i tanki è i tipi di machini agriculi.I sprockets si allineanu cù i ligami di a pista è li tiranu cum'è u sprocket di a catena gira, dunque, facendu u veiculu movendu.A distribuzione uniforme di u pesu di u veiculu in tutta a pista hè ciò chì permette à i veiculi tracciati di viaghjà in terreni irregolari cù più cura.

Sò ancu utilizati in càmera di film è projectors di film per mantene a film in pusizioni è si move quandu i ritratti sò clicati.

Pignoni per vari tipi di catene di trasmissione a rulli


Tempu di Postu: Nov-03-2023