page_banner

nutizie

Cuscinetti per l'equipaggiu agriculu

L'attrezzatura agricula hè ogni tipu di macchinari aduprati in una splutazioni per aiutà à l'agricultura, cum'è trattori, mietitrici, spruzzatori, trinciatrici, mietitrici di barbabietole è i numerosi attrezzi montati per l'aratu, a cugliera è a fertilizazione, i sistemi di trasmissione per e macchine mobili di l'ingegneria agricula. tutti usanu cuscinetti.Questi cuscinetti anu da operà in umidità, abrasione, carichi meccanichi elevati è cundizioni più estremi chè parechje altre applicazioni.

I cuscinetti agriculi utilizati anu ancu esse adattati à sti cundizioni.Hè pussibule di aumentà a vita utile di i sistemi di trasmissione scegliendu i cuscinetti ideali o utilizendu ingegneria persunalizata.Una attenzione particulare deve esse pagata à i materiali è i sigilli.

Cuscinetti a doppia fila di rulli conici per trasmissioni di trattori
A funzione chjave di u disignu di i cuscinetti à rulli conici a doppia fila hè un disignu asimmetricu.Una di e duie fila di rulli cunici usa rulli più longu in modu chì pò assorbe carichi soprattuttu elevati.I rulli più corti sò stati scelti per l'altra fila per minimizzà e perdite di attritu è ​​per quessa pèrdite di energia.

Unità di cuscinetti flangiati per seminatrici
L'unità di cuscinetti flangiati per u sistema di sementa in machini agriculi.Questu implicava l'aghjustamenti per risponde à esigenze di carica più elevate: aumentò a classificazione di carica è Un flinger supplementu sustene u sigillo.Sta cumminazzioni face una longa vita pussibule in cundizioni assai polveri.

Cuscinetti per erpice a dischi
In u listessu modu, i cuscinetti per l'erpice à dischi sò richieste elevate, chì operanu in cuntattu direttu cù a terra sottu carichi meccanichi elevati.Per questa applicazione, chì vantanu caratteristiche cum'è una guarnizione di gomma nitrile triple-lip.Questi sigilli sò fissati à una piastra d'acciaio cù l'adesivu è sò assai efficaci.I cuscinetti sò dispunibuli cù fori tondi è quadrati è cù anelli esterni cilindrichi è sferichi.

Inserti di cuscinetti cù guarnizioni triple labbra
I sigilli triple-lip sò una altra caratteristica di cuncepimentu cumuni à i cuscinetti per a machina agricula.L'inserti di cuscinetti cù tali sigilli anu una vita più longa se i sistemi d'accionamentu sò esposti à un altu livellu di contaminazione in forma d'acqua o polvera.

L'unité de tourillon de labourage (TTU)
Unu di i dispusitivi di cuscinetti di discu di gang più cumunimenti usati hè l'alloggiu di u trunnion cù sei sigilli à labbra.
Più infurmazione nantu à i cuscinetti agriculi, per piacè cuntattate, u nostru ingegnere pò dà e suluzioni giuste nantu à l'applicazione di cuscinetti.


Tempu di Post: 31-May-2022