page_banner

I prudutti

352122 Cuscinetti a doppia fila di rulli conici

Descrizione breve:

Disegni di cuscinetti a rulli conici a doppia fila in parechje varianti è cù caratteristiche diverse.Sicondu u disignu, sti cuscinetti ponu accoglie carichi radiali pesanti, carichi assiali in e duie direzzione è anu un altu gradu di rigidità.I cuscinetti a rulli conici a doppia fila sò tipicamente usati in scatole di ingranaggi, attrezzature di sollevamento, laminatoi è macchine in l'industria minera, tunnelling machines.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Caratteristiche è benefici di i cuscinetti di rulli conici a doppia fila

Alta capacità di trasportu di carica
I cuscinetti di rulli conici a doppia fila sò adattati per carichi radiali è assiali pesanti.A capacità di portà a carica assiale di i cuscinetti à rulli conici aumenta cù l'aumentu di l'angolo di cuntattu α.A dimensione di l'angulu di cuntattu, chì hè di solitu trà 10 ° è 30 °

Carichi assiali in i dui sensi
I cuscinetti a rulli conici a doppia fila localizzano l'albero in entrambe le direzioni con un gioco assiale specifico o precarica.

Alta rigidità
I cuscinetti di rulli conici a doppia fila furniscenu una disposizione di cuscinetti rigidi.

Bassu attritu
U disignu ottimizatu di l'estremità di u rullu è a finitura di a superficia nantu à a flangia prumove a furmazione di film di lubrificante, risultatu in una frizione più bassa.Questu reduce ancu u calore di attritu è ​​l'usura di a flange.Inoltre, i cuscinetti ponu megliu mantene a precarica è funziona à livelli di rumore ridotti.

Longa vita di serviziu
I profili di pista coronati di cuscinetti di cuncepimentu di basa è i profili logaritmici di i cuscinetti ottimisanu a distribuzione di carichi longu e superfici di cuntattu, riducenu i picchi di stress à l'estremità di i rulli, è riducenu a sensibilità à u disallineamentu è a deflessione di l'albero cumparatu cù i profili dritti convenzionali.

Fidabilità operativa aumentata
A finitura di a superficia ottimizzata nantu à e superfici di cuntattu di i rulli è di e piste sustene a furmazione di un film di lubrificante idrodinamicu.

Cuerenza di profili di rulli è dimensioni
I rulli incorporati in cuscinetti di rulli conici a doppia fila sò fabbricati cù tolleranze dimensionali è geometriche cusì strette chì sò praticamente identiche.Questu furnisce una distribuzione ottimale di a carica, riduce u rumore è a vibrazione, è permette di stabilisce a precarica più precisamente.

352122 Doppia fila di rulli conici Dettagli cuscinetti Specifiche

Cum'è cunnisciutu: 2097722
Materiale: 52100 Chrome Steel
Custruzione: doppia fila
Limitazione di a velocità:
Grasso: 1200 rpm
Oliu: 1600 rpm
Pesu: 8,63 kg

352122 Cuscinetti a doppia fila di rulli conici

Dimensioni principali
Diametru internu (d): 110 mm
Diametru esternu (D): 180 mm
Spessore (T): 95 mm
(B): 42 mm
C: 76 mm
Rs min.: 2 mm
rs min.: 0,6 mm
Capacità di carica dinamica (Cr): 480KN
Capacità di carica statica (Cor): 860 KN


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi